niedziela, 30 czerwca 2019

Blogowanie czas zacząć

Witajcie, Soul Riders! Jest to mój pierwszy wpis na tym blogu. Musicie wiedzieć, że jeśli to czytacie, to bardzo się cieszę, mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej i wspólnie będziemy mogli dzielić się radością, jaką wynosimy ze świata Jorvik!

Dlaczego tak bardzo pokochałam Star Stable Online? Ponieważ jest to gra, wypełniona przygodami, która łączyć może zarówno miłośników koni, jak i osoby, które po prostu szukają czegoś, przy czym będą się mogli dobrze bawić. Na przestrzeni tylu lat widziałam jak Jorvik się zmieniał i jak zespół SSO ciężko pracował nad rozwojem gry. Jestem pewna, że tę grę tworzą wspaniali ludzie z pasją. Cieszę się, że w grze poruszane są ważne i wartościowe wątki, takie jak przyjaźń i troska o drugą osobę.

Założyłam bloga ponieważ gra jest dużą częścią mojego życia. Chciałabym coś po sobie pozostawić i tym samym może zarazić kogoś miłością do tej gry!

Jeśli jesteście zainteresowani moją osobą, to serdecznie zapraszam Was do zajrzenia w podstronę "O autorce", również jeśli będziecie mieć jakieś pytania, to z wielką przyjemnością na nie odpowiem!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

- Nie spamuj
- Wyrażaj się kulturalnie i z szacunkiem
- Staraj się nie popełniać błędów językowych

Copyright © Szablon wykonany przezBlonparia